Witam wszystkich ciepło i serdecznie!
Na początek wspomnę, że nie jest to mój pierwszy blog i mam już tu niejakie doświadczenie. Mój pierwszy blog zwie się "Chyba o koniach", prowadzę go od lutego tego roku. Teraz mamy jednak do czynienia z czymś innym, a mianowicie "Tenisowem".
Coś o mnie i moim tenisowym zainteresowaniu. Agnieszka, lat 13... wszystko jest napisane zresztą na moim profilu. Interesują mnie konie, sztuka i oczywiście tenis, dla którego tego bloga założyłam. Na tenisie znam się tylko w teorii, grać nie powinnam i nie gram (w przeciwieństwie do koni: jeździć nie powinnam, a jeżdżę ^^), więc może się wydawać dziwne, że zakładam takiego bloga. Ale umiem przynajmniej odróżnić forhend od backhandu (jakkolwiek się to pisze, ja zrobiłam tak, żeby nie było podkreślone na czerwono) i inne uderzenia typu smecz, wolej itd. Tenisem zainteresowałam się rok temu, kiedy obejrzałam mecz Novaka Djokovica z Rafą Nadalem na Australian Open. Spodobało mi się, a jak się później okazało, spodobał mi się Djokovic. No i podczas French Open zostałam jego wierną fanką i kibicuję mu do dzisiaj. W międzyczasie, to jest między AO i RG, zainteresował mnie też tenis damski. Nie miałam bynajmniej zamiaru kibicować swojej imienniczce Radwańskiej (co nie znaczy, że każdy wygrany przez nią punkt będę wygwizdywać, po prostu nie jestem jej wielką fanką), za to cała moja rodzina zaczęła duchowo wspierać Marię Sharapovą. Nie życzę też źle wszystkim Polakom, to chyba normalne, nie? No i już może dość tego pisania. xD
Sprawa organizacyjna:
- na blogu będę pisać o tenisie, tenisistach itp. oraz zamieszczać tu swoje rysunki, związane z tenisem, oczywiście
- będę często zmieniać wygląd tego bloga, tak jak to robię z pierwszym
- będę odpowiadać na wszystkie komentarze, chyba że ich będzie za dużo, w co jednak wątpię
- posty będę zamieszczać tak często jak to możliwe
Pozdrawiam wszystkich, którzy odważyli się tu zajrzeć i od razu zabieram się za poprawianie wyglądu. Do usłyszenia!
Wygląd jest śliczny, ciekawie się zapowiada :D
OdpowiedzUsuńMiło, że się podoba. ^^ I tak jeszcze trochę nad nim muszę popracować.
UsuńDzięki za obserwację. :P