piątek, 16 sierpnia 2013

Guten Morgen + chwilowa przerwa z publikacją ze względu na brak weny

Witam!

Troszkę długi ten tytuł posta (i tak go skróciłam, bo nie napisałam "nieopublikowaną publikacją"), ale przynajmniej szybko przedstawił jego sens. Fakt, że "Guten Morgen" też nie jest tam specjalnie potrzebne... No nieważne, ważne jest to, co napisałam po plusie. Nie mam już pomysłów na rozdziały, więc do odwołania będę zadręczać Was tenisowymi aktualnościami... spokojnie, jeszcze macie światełko nadziei, może nie będzie tak źle, jeśli powiem, że... da-da-da-da-dam... przedstawię je w formie swoich obrazków! Może nie jest to najlepszy sposób, ale patrząc na komentarze myślę, że nie będziecie mieć nic przeciwko. Zaczynamy!


 Marion Bartoli zakończyła karierę! Nie powiem, mocno mnie to zdziwiło, ale przynajmniej dobrze uzasadniła decyzję.
Tymczasem z decyzją nieuzasadnioną mamy do czynienia w sprawie Marii Sharapovej i jej trenerów. Najpierw nagle zakończyła współpracę z Hogstedtem, teraz odpadła już w drugiej rundzie turnieju w Cincinnati, a bardzo wychwala swojego nowego trenera, Jimmiego Connorsa. Moim zdaniem coś jest z nią nie tak...

Roger Federer ostatnimi czasy nie może się ustatkować. Zmiany rakiet, kontuzje, łatwe przegrane z nisko notowanymi zawodnikami - to wszystko do niego niepodobne, ale jednak prawdziwe. Głównym powodem niepowodzenia może być rzeczywiście nowa rakieta, której Roger nie mógł okiełznać. Teraz mamy okazję widzieć efekty zmiany powrotnej na starą, 90-calową. Oto jutro około 1:00 w nocy czeka nas kolejny klasyk Federer vs. Nadal.

A teraz już się żegnam i jak zwykle zapraszam do czytania. Pozdrawiam!

P.S.
Teraz już dobrze widzę, ile osób regularnie wchodzi na tego bloga, z czego jednak tylko jedna jest obserwatorem. Tutaj zwracam się z gorącą prośbą do pozostałych dwóch (i wszystkich innych, które tu kiedykolwiek trafią) o zadeklarowanie się w gronie obserwatorów "Tenisowa".

4 komentarze:

  1. To jest takie piękne! xD

    Może dodaj gadżet ,,Obserwatorzy" na bloga? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, tylko muszę to jakoś zrobić. A znając mnie... No chwilę mi to zajmie... XD

      Usuń
  2. A ja myslałam, ż ejedyne co może Rogera przerosnąć to jego góra pieniędzy... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, ilu ciekawych rzeczy się ode mnie dowiadujesz? xD

      Usuń