Dzisiaj tworzę posta bez żadnego przygotowania, bez newsów... a nie, jednak mamy coś zabawnego: Rafa Nadal będzie zawodowo grać w pokera. On i "poker face"? Życzę powodzenia w grze, kiedy będzie pokazywać wszystkie swoje emocje i pocić się jeszcze bardziej niż na korcie... Jeszce lepszy news: Wojciech Fibak trenerem Novaka Djokovica! Na czas US Open (może i dłużej, kto to wie?) były polski tenisista będzie wspomagał Novaka. Mam nadzieję, że Fibak pomoże mu w powrocie do formy. No to teraz czas na obrazki!
Czy tylko mnie się wydaje, że Rafa tak średnio do pokera pasuje? No ale to jego wybór...
Tekst na górze pochodzi z pewnej piosenki, tak mi się spodobał, że musiałam go tu umieścić.
A teraz już się żegnam i pozdrawiam, widzimy się przy następnym poście. Bye!


Poker? Ciekawe! c;
OdpowiedzUsuńTaaa... Będę mu kibicować. xD
Usuń